Toutes les Information que vous désirez concernant la Formule 1
Program Info
Update 2.1 Results: GP Bahrain Pole position in result data New languages: Russian, Romanian, Czech, Italian, Portuguese-Portuguese, Portuguese-Brazilian Minor bugs Update V2
Official FIA start grid
New FIA point system: 25,18,15,12,10,8,6,4,2,1
New languages: French, Spanish, Portuguese
Extra setting for scroll/UI sensitivity
V1.0 F1 2010 gives you detailed information about the F1 championship Season 2010 in three different languages: English, German and Dutch. It contains information about the circuits, drivers and teams. It also possible to fill in the race results or update the race results on-line
F1 2010 supports many displays from QVGA up to QXGA on all Windows Mobile devices (Pocket PC and SmartPhone)!
Update
First Release
Download F1 2010 V1.0 (freeware)
Tap on one of the filenames below, to download the latest version of F1 2010 for your windows mobile device.
Disponible dans la Sinon, uploadez le ! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
F1 Pocket 2010[2.0]
TESTER SUR HD2
Toutes les Information que vous désirez concernant la Formule 1
Technical features:
Multilanguage
Drivers, Circuits and Teams information. Internet updateable. When you make an update, it warn you if there is a new version. vga (480x640) , qvga (240x320) ,wvga (480x800) and wqvga (240x400) versions. Improved graphical interface. Poles, first, second and third places information. Also dropouts information. Time remaining until next race.
Developed by Chinubrio over graphical interface and by Ricardo Fraile (me) over writting code.
With the collaboration of my girlfriend Marta Sáez , Beatriz Brogeras, Daniel Gete and his girlfriend Chiara, and David Robledo.
If you want to help us with more languages, please contac us ( ricardo.roni.18@gmail.com ).
Screen captures with false data:
We thank all the forums and webpages to advertise our program, but please do not put download links, link this page directly, is the only way we know to follow how many people are interested in our programs. Thank you very much.
If there is a problem with servers, please let me know and I will put more mirrors, also megaupload mirrors, but please you do not do it, we want to know how many people download the program. Thank you very much.
Oui sympa et c'est la seule application pour la formule 1 sur wm. Elle est super super car si tu as le malheur de slider en travers ca te sort de la ou tu te trouve...
Gitano pour ce genre d'application même en anglais tu dois pouvoir t'en sortir ;-)
New languages: Russian, Romanian, Czech, Italian, Portuguese-Portuguese, Portuguese-Brazilian
Minor bugs
En ce qui me concerne je précise que je prefère de loin le programme java... car il as le live et c'est presque tout de suite a jour par apport au deux autre programme qui'il faut attendre un certain laps de temps. D'ailleur c'est plus long sur F1 2010 Mobile.
Et concernant F1 Pocket 2010, je trouve dommage qu'il n'y aie que le classement pilote et pas celui des écurie dans un tableau... Pour moi le meilleur reste le programme officiel.
J'ai voté le programme officiel parce que c'est le seul à proposer des résultats en live.
Par contre il plante sur mon HD2, je n'ai toujours pas réussi à le faire fonctionner plus d'une fois après l'install... A suivre... J'ai lu sur XDA qu'il fallait installer Myriad Java, mais je n'ai jamais réussi à le faire fonctionner.
moi il fonctionne sans rien faire, mais c'est une version trial il faut s'inscrire sur le site de la f1 pour que ce soit plus trial et je sais pas si c'est gratos ou non. Mais je suppose que oui.
moi il fonctionne sans rien faire, mais c'est une version trial il faut s'inscrire sur le site de la f1 pour que ce soit plus trial et je sais pas si c'est gratos ou non. Mais je suppose que oui.
Oui, c'est gratuit, je me suis inscrit. Mais perso je n'arrive pas à le faire fonctionner une deuxième fois. IL faut désinstaller et réinstaller. Pas très pratique !
au fait pour le lancer il faut lancer JBlend car c'est une application java.
et logiquement ca marche pas besoin de réinstaller a chaque fois au moins ca me fessais ca avant la ca me le fais plus car je lai enlevée et remise a tester.
au fait pour le lancer il faut lancer JBlend car c'est une application java.
et logiquement ca marche pas besoin de réinstaller a chaque fois au moins ca me fessais ca avant la ca me le fais plus car je lai enlevée et remise a tester.
Oui, ça j'avais bien compris. Mais quand je le relance à partir de JBlend, ça plante à chaque fois... J'ai le message "Uncaught Exception"