I'm not a developer. I just try to edit ROMs for personal use. I started sharing them recently. Hope u like thm..
First I'd like to thank the devs around here specially Paul for his root and his great MCRs for our desires
What You Get.. Latest FroYo release FRF91 kernel v2.6.32.9 [Kail-/defer] LauncherPro Beta 0.6.5.1 (Most Stable) [Federico] Arabic Language Support.. works well Brut Maps and Navigation (International navigation and cache to SD) [Brut.all] Contacts.apk modifications [Wysie] Modified Phone app v30.1 (vibrate, black list,...) [cyt0wn] ChromeToPhone 1.2 **Chrome extension http://bit.ly/9SLLlu** "Android Scribble 2" bootscreen [GLa'DOS] Android Market working & fast Added "Nexus Revamped" Live wallpaper modified framework.jar to support arabic in some apps Optional Arabic Keyboard [Dr.Ben0x] Custom font added AK Notepad
V 0.9 Based on OpenDesire 2.1 [AdamG] Removed the modified status bar by manup Maps app replaced with Brut Maps [Brut.all] Added Wysie's contacts app modifications [Wysie] Updated ChromeToPhone Added Nexus revamped LWP Boot animation is now changeable changed build number
Spoiler :
V 0.8a Fixed permissions that caused random reboots and launcher FCs. Gallery & Camera working 100%
V 0.8 Based on OpenDesire 1.6 [AdamG] Modified Phone app v30.1 (vibrate, black list,...) [cyt0wn] now supporting new radio (kernel updated) H264 support in camera app updated arabic libraries [aalsanad] modified framework.jar Arabic keyboard as a separate download added custom font Fancy Widget removed "Android Scribble 2" bootscreen [GLa'DOS]
V 0.7 MCR r21 FRF91 Updated LauncherPro to latest Added Arabic Support Added Arabic Keyboard Fancy Widget as an option instead of Vatch readded Flash Player (latest)
V 0.6 Based on MCR r20 FRF85 Removed Dro X theme (as requested by some) added modified statusbar (thx RuNuH)
V 0.5 Based on MCR r19 FRF83 Switched to Dro X theme a2 (haxzamatic) LauncherPro moved to /data "version 0.5.4 not latest" you update or remove if u want i prefer this Added back live wallpapers
V 0.4 Based on DeFrost 0.9b Languages support fixed (French, Italian, German,...) SwitchPro widget removed & GenieWidget back Added "AK Notepad" (Removable) Vatch White CLock, CromeToPhone & YouTube are now removable
V 0.35 FroyoTang notification bar and some UI (Manup456) Updated to LauncherPro 0.5.1 + some launcher moddings Removed MarketAccess, Voice Dialer Added my favorite wallpaper
V 0.3 based on SetR0M RC1 (DeFrost 0.7d) added cool launcher icons (thx MicroMod777) added back stock Email app removed genie widget & added switchpro widget removed (Dialer One, CacheCleaner, Brightness Profiles & Flash Player 10)
V 0.2 Based on DeFrost 0.7b (Wifi Hotspot working - Camera & Flash working - Fixed Sensors & Headset buttons) Added MarketAccess + Cache Cleanup
V 0.1 intial release.. __________________
FroYo_inkreDroid v0.9
Dr.Ben0x Keyboard
Source
Aussi disponible dans la Sinon, uploadez la !
Dernière édition par Nico le Lun 19 Juil 2010 - 17:49, édité 9 fois
Nico elle est passer a v0.3 (plus tu en post plus tu a du job vu l' évolution des rom froyo). Vivement le froyo complet mais modifier pour nos bijoux Gros pour les photo clic sur source
Nico elle est passer a v0.3 (plus tu en post plus tu a du job vu l' évolution des rom froyo). Vivement le froyo complet mais modifier pour nos bijoux Gros pour les photo clic sur source
J'ai meme envie de dire qu'elle est passé en 0.35 ;-) super rapide en tout cas! Parcontre le lien pour l'extention chrome n'est pas valide :-(
Je le sais que plus j'en poste et plus j'aurai de boulot mais ce n'est pas un problème je ne peux pas non plus mettre les postes à jour directement,j'ai un travail et avec les postes,ce n'est pas évident !
je m'occupe aussi de la section rom hd2 et il y a beaucoup plus de roms
ps: pour que tu vois les photos sur le forum,il faut que tu sois connécté sur xda !
Nico tout a fait d' accord avec toi. Mais je n'avais pas souvenir d' évolution de rom aussi rapide sur les win mobile (2 a 3 en 24heure). En plus avant de les mettre a jours faut les trouver et faire le poste et la tu est imbattable. Merci a toi et toute l'équipe
Salut, cette ROM est très rapide mais très light, sans sence, ne pas lancer d'enregistrement vidéo car pas encore compatible (reboot du tel). Comme je le disait dans un autre post, seule cette ROM me permet de me connecter avec mon iPad avec wifi tethering sans aucune config d'ip statique. Par contre la fonction en interne n'est pas encore active sur cette beta, chromeM est une tuerie de rapidité. Bye !
Salut Nico, vu ton avatar je ne m'engagerait pas sur le sujet à censurer Mais je tique à force de tels réflexions je finirait par quitté ce forum, en attendant ta la touche édit pour te faire plaisir, au cas ou
Vouloir être en OS open, sans l'être soit même...
Bon dimanche et merci pour le reste de ton taf Nico