Reads embedded album art Downloads missing artwork when needed or all at once Album art thumbnails Bluetooth controls Voice commands Above lockscreen controls with album art Desktop widget Music library search Familiar and easy to use interface
1.5 Album art thumbnails Long pressing on album art in player brings up options to add song to playlist, remove from now playing list, set as ringtone, share song, search for song, and delete song from sd card Album art with gestures on above lockscreen controls Ability to set bTunes as default music player Option added to set default repeat mode Option added to delete all downloaded album art Option to download all missing album art at one time Widget bug fixes
Spoiler :
1.42 Minor Bug Fixes 1.4 Wired headset controls added. Audiobook/Podcast bookmarking. Audiobook/Podcast filtering. Option to remember now playing list across app restarts. By default, when adding songs to a playlist, duplicates will be ignored. Bug fixed where navigating back from a selection would put you at the top of the list. 1.35 Bug fixes for new library loader. 1.34 New library loader Bug fixed where quick orientation changes could cause force close. 1.33 Minor bug fixes 1.32 Better state management. The library will need to load less often 1.31 Support for more screen sizes 1.3 Bluetooth controls added. Camera button override options (camera button will not work when the screen is off or the lockscreen is showing becuase of android limitations). Minor bug fixes 1.2 The need to manually refresh your library has been removed. Every time you start bTunes it will be up to date. Orientation aware desktop widget now adjusts so the song title is not cut off while in landscape mode. Better genre reading Better playlist reading engine. bTunes will now read stock music player playlists Above lockscreen controls have been added Items are now sorted smarter, ignoring words in front like "The". Option to mute audio when performing a voice command. 1.13 Bug fixed where genre id3v2 tag is utf-16 encoded. Better embedded album art extractor Progress bar on library refresh. 1.12 Minor bug fixes 1.11 m3u playlist support added. folder.jpg, folder.jpeg, and folder.png support added. You can now put a jpeg or png album art image in an album folder and name the image "folder" and bTunes will pick it up as the album art for all songs in the same folder. Note - a folder image overrides embedded album artwork. Genre now pulls from the mp3 ID3v2 tag if present. iTunes embedded album art should now display 1.1 Last.Fm Scrobbling added. This feature requires a free app available in the market called "Simple Last.fm Scrobbler" which manages all scrobbling to the Last.Fm servers. Fast Exit option added - long press on back key to exit app. Back Key option added - use the system back key as the bTunes back button. Minor bug fixes. 1.02 Bug fixed where embedded album art took excessive time to load. 1.01 Bug fixed where changing the default tab would cause a force close. 1.0 Now reads ID3v2 embedded artwork. Bug fixes
Version gratuite
Version payante. Sur le marketplace 1$49
Source
Aussi disponible dans la Sinon, uploadez le !
Dernière édition par Zepiii le Ven 9 Juil 2010 - 13:28, édité 1 fois
J'ai ete un peu plus rapide que toi : mais la tienne est plus complete : ici
Aaaarf oui. J'ai gardé celle ci comme plus complète et locker l'autre. Si soucis -> MP
biotoxic937 a écrit:
on dirait S2P en amélioré
Que dalle!
Graphiquement peut être mais S2P va bien plus loin : - Je peux le contrôler avec ma montre - Ca affiche les lyrics - C'est configurable à souhait - La colonne Artiste affiche toutes les chansons mais par ordre des artistes, ce qui fait que ça ne bouzille pas la lecture en cours - L'icone en haut à droite de l'album affiche l'album sur S2P alors qu'ici la playlist -> useless !
Aucune chance J'aime Android, mais me manque un bon coreplayer (meme si RocKplayer fait très bien son boulot) et un bon S2P (même si cette découverte améliore déjà le travail)
Malheureusement, en 2.2, ce programme est une catastrophe et est bourré de bugs!
Purée, j'ai eu du mal à trouver mon bonheur pour un lecteur, et voilà qu'on ne peut plus l'utiliser pour l'évolution des choses et le créateur a l'air d'avoir déserté...
Il me faudrait un autre bon music player, mais c'est vraiment dur à trouver sous Android...
La seule info (secrète?) que je tiens, c'est qu'A_C, la star qui a codé S2P et S2U2 pour WinMo va peut être passer (aussi) sous Android...
En attendant, je trouve pas de lecteur à la hauteur
Bonjour, Je déterre ici car je viens d'acheter un HTC One X. Je suis content de voir que le lecteur natif HTC est meilleur que celui de mon HD2.... en revanche, il est largement moins bien que S2P ! Vos recherches ont-elles abouti ? Zepii, je suis dans la même situation que vous il y a quelques mois (lecteur qui ne scannerait que le dossier qu'on lui indique). Que pourriez-vous me conseiller ? Merci !
heu... Sorry, mais je ne le trouve sur le market qu'en version payante. Ou alors, je n'ai pas su comment m'y prendre (j'ai été bien dégourdi sur WinMo, mais là c'est mon premier Android, depuis hier, et je ne suis pas encore entré dans la logique). Cubed me paraissait pas mal, mais je crois que mes 1500 MP3 lui on fait peur. Du coup, il affichait bien les titres, mais n'a jamais sorti une note. Désinstallé illico.
Toutes mes excuses, j'étais encore sur B Tunes (qui pour le coup n'existe as en freeware). Je prends et je te dis quoi. Merci ppour le coup de pouce, en tout cas !
Pour info, je suis parti sur MortPlayer et son Widget. J'aime : Tout et paramétrable ! la couleur, l'affichage de certains boutons, les actions prédéfinies pour appuis courts / longs...