Enjoy the SuperFast and UltraSmooth experience of Sense 3.5 on your phone Sensation XL - Based on official HTC RUU 1.14.709.2 - Android 2.3.5 - HTC Sense 3.5 with Complete Arabic/Persian/Hebrew Support
Images & Vidéos
Derniers Changements
v5.0
- Based On RUU Runnymede 1.14.709.2 - Removed software (CPU) rendering - full Andreno200 (GPU) rendering - Enabled GPU UI rendering - Decrese size of rom - Update Titanium Backup - Update Rom Manager - Add Youtube 2.3.4 - Update Es File Explorer - Add compass - Improved Sounds Quality - Improved Smoothness - Improved Performance - Improved Battery Life - Some Other Tiny Things I Couldn't Remember
Spoiler :
v4.0
- PVTeam Tweaks - New Rosie - New Htc Quick Launch Widget - New Market ( 3.4.4 ) - Fixed Small Bugs - Fixed Rebooting After Call ( For incredible S ) - New Framework-res - Fixed HtcContacts Issue
v3.0
- Based On RUU Runnymede 1.11.1113.1 - Added RCmix Kernel v12 - Removed ICS Keyboard - Disable SMS To MMS Converting ( Thanks To Memnoc ) - Improved Performance - Imrpoved Smoothness - Improved Battery Life - ZipAlign With Latest SDK r16 - Updated Adobe Reader To 10.1.1 - Updated Adobe Flash Player To 11.1.111.5 - Updated Facebook To 1.8.1 - Updated Maps To v6.0.3 - Improved I/O - Fix Wallpaper Croping - Some Other Tiny Things I Couldn't Remember
v2.1
- Added Rcmix kernel v11.1 v2.0 - Change Market Version to 2.3.6 ( More Speed And No Error ) - Tweaks For Optimize Ram Usage For Desire Z - Add 3d Home Screen Settings in Settings/Display - ZipAlign With Lastest Android Sdk - Updated Google Maps to v6.0.1 - Updated Facebook to v1.8.0 - Added ICS Keyboard ( For someone want to have persian and herbew keyboard) - New Bootanimation - Fixed USB Issue ( Some times have issue some times not ) - Fixed Symlink & Permisions - Improved Performance - Improved Camera Quality - Camera Fixed For Desire HD - Tweaks for build.prob - Removed Full Wipe From The Rom - Force button lights on when screen is on For Vivo & Vivow (Need To Test)
v2.0
- Multi Device support ( Thanks To RCTeam ) - Supports these devices - HTC Desire HD - HTC Inspire 4G - HTC Desire HD Telus - HTC Desire S - HTC Desire Z - HTC Glacokier - HTC Incredible S - HTC Incredible 2 - Added Ultra Smooth Rosie v1.1 - Added Dock Mode - Added Quick launch widget - Added ADFree Hosts - Updated Superuser to 3.0.7 - Removed UV Script ( Now Availbale In Mods At Post 2 ) - Added More Tweaks - New Bootanimation - New Downanimation - Improved Performance - Fixed Auto Brightness - Improved Sounds Quality
v1.1
- Edited Build.prob - Fixed init.d tweaks - add uv script - Added new style of status bar - Added Bravia Engine - Added New MMS - Market Updated to v3.3.12 - Removed EReader.apk - Removed Watchapp.apk - Removed Watch 3d widget - Updated Es file Explorer to 1.6.0.8 - removed delet bookmark from updater-script - added Lower Auto brightness - Improve battery life - Improve performance
v1.0
- RCmix v11.1 Kernel - EXT4 - Beats Audio added - CRT added - Advanced Power Menu - Increased R/W speed on SD - some build.prop tweaks - Improved sound quality - Improved Graphics - %Battery - Removed useless apps - Busybox added - Quick Settings XL Added - Boot.img Edited For More Speed - Ultra Smooth Rosie Added (Thanks to hamdir) - Some init.d tweak Added - Improved camera quality - Tweaks for internet speed - Tweaks for optimize ram - Tweaks for vm management
Faire un Full Wipe manuel avant l'installation! (Ne pas utiliser les zips: FULL_WIPE_1.5_EXT4 ou FULL_WIPE_1.4 ou FULL_WIPE_1.3)
installation: 1. Faire un full wipe* (voir ci-dessous) 2. Flasher la ROM 3. Redémarrer.
* Full Wipe: (ClockworkMod Recovery EXT4requis) Dans le Recovery, faire: - Advanced/Wipe dalvik cache - Mounts and storage/format cache - Mounts and storage/format sytem - Mounts and storage/format data - Wipe data/factory reset
En fait je switche entre la CoreDroid 2.3 et la TriNiTy 3.5 (4.0 depuis hier soir) mais j'avoue bien apprécier le thème de la CoreDroid, un poil flashy mais ça change un peu
Testée et virée, trop basique, Market ancien, pas de % batterie, reboot après appel, pas plus fluide que la TriNiTy, à vous de me dire mais ça ne me semble pas exceptionnel.
C'est exactement la rom que je cherchais, mais trop de bug pour l'instant ! surtout le fameux reboot après un appel ! l'écran qui reste figé un certain moment !
est-ce juste pour le début ou bien ça va rester ainsi ?
Je pense que ce n'est pas normal pour ton problème...Essaies de faire un fix-permission dans le recovery pour voir...Sait-on jamais.. Moi, je pense que je vais lui remettre une rom d'origine, afin de profiter de la mise à jour vers ICS, vu que je n'ai pas trouvé de rom custom idéale pour ce smartphone..Il y a toujours un truc qui ne va pas..
Pas de problème, mais avant, je teste encore les customs pour voir si j'en trouve une à la fois jolie et qui fonctionne parfaitement tout en ayant une bonne autonomie... Je (re)teste la coredroid..