- Based on Last firmware - Deodexed - Zipaligned - Busybox - SQLlite3 - Siyah Kernel Source - Multi Language - Ext4 tweak - Battery tweak - RAM optimizations - GPU Acceleration - Dalvik to cache tweak - Data app enabled - Init.d - Tweaked build.prop - Zipaligns apk's at boot - Call Rec enabled Thanks Wanam - Disable increasing ringtones - Samsung Camera HX-MOD by hyperX - Extended power menu - Modded TouchWiz with wallpaper scrolling+6x5/5x5 app drawer by Toss3 - Removed some notification and ringtone and add new from Nexus - Themed SystemUI - Themed some icon Nexus Style - Black Talk - Black Gmail - Black Aosp Mms - Black PlayStore - Insert Cwm app - Insert Flash Player - Insert Titanium Backup - Some apk samsung removed - Insert Performarce settings in Settings.apk - Insert OTA apk in settings.apk for update Rom - Aroma installer - Costumize installation - And more
Crédits
Wanam HipexrX Walhalla Acquariusoft All Developer on XDA
Images & Vidéos
Derniers Changements
Changelog 1.4.4 ICS Final
Based on last firmware ICS XXBLH3 Updated UpdateME Updated Play store Stock and black Updated cpu sleeper Fixed sim contacts Increse smooth Remove led manager Full features from 1.4.3
Ancien Changelog ICS :
Changelog 1.4.3 Based on last firmware XXBLG9 Fixed Aroma written wrong Fixed MIUI launcher now work Fixed kies permissions Fixed Center Clock Insert choose Recovery in Aroma,now are 3 Touch/Chanifire/No install Insert last Siyah Insert repack Stock Kernel Insert JB launcher in Aroma Insert Franco kernel in Aroma Insert Fastfix for Gps in SnakesSettings Removes sms from call log More features for settings/sms/camera ecc.. Updated light manager 1.7 Updater cpu sleeper 2.9 Insert last Superchanger script (202mb free ram) Enabled to block calls / sms in settings (work only whit stock SMS apk samsung) not for aosp More fast New modem included Enable Camera During Call All Features from Old Rom And More
Changelog 1.5.2
Based on last firmware JB LH7 Updated Touch recovery Insert power menu Updated UpdateME More stable More smooth Full features from 1.5.1 Fix wifi
Ancien Changelog JB :
Changelog 1.5.1 Based on last Jb firmware XXDLH6 Fixed Talk black Fixed Mms aosp (now work fine) required wipe data Fixed sim contacts show Fixed bug marker on pay apk Insert power menu Inser last market 3.8.17 Balck and stock Updated Polaris Office More stable All features from 1.5
Changelog 1.5 - Based on Last firmware I9300XXDLH4, dated August 14 - Deodexed - Zipaligned - Busybox - SQLlite3 - Stock Kernel - Multi Language - Ext4 tweak - Battery tweak - RAM optimizations - GPU Acceleration - Data app enabled - Init.d - Tweaked build.prop - Zipaligns apk’s at boot - Extended power menu - Insert Cwm app - Insert Flash Player - Insert Titanium Backup - Some apk samsung removed - Insert OTA apk in settings.apk for update Rom - Gps fix - Ads block - Aroma installer - Chose theme in Aroma - Modded SysyemUI - Costumize installation - Insert FoxHound Extra: Batterybar Celling name Secret code Fasto dormancy Fasetr fix Csc select Cpu tool FoxHound Ota - And more For next rom: 4 way reboot call rec no increse ringtones skip song whit button
Installation
1.Assurez-vous que vous êtes sur la dernière version du CWM 2.Faire un Nandroid (optionnel) 3.Wipe data/factory reset in recovery 4.Flasher la ROM avec votre CWM 5.Reboot
Pour effacer les données de mise à niveau sans 1.Assurez une sauvegarde Nandroid (optionnel) 2.wipe cache et cache davilk 3.Installation de la Rom 4.Fix permissions 5.Reboot
Je ne pourrai faire d'essais des nouvelles montures foxhound avant la fin de la semaine prochaine car mon GSIII est mort après 3 jours d'utilisation il est repartie chez RDC pour un échange.
Je ne pourrai faire d'essais des nouvelles montures foxhound avant la fin de la semaine prochaine car mon GSIII est mort après 3 jours d'utilisation il est repartie chez RDC pour un échange.
Je compatis, que s'est il passé ? Sinon as t-on des retours sur cette Rom ? je sais seulement qu'elle est en concurrence direct avec la Dragon ICS.
il rebooté pour un rien sous rom officielle comme sur custom et surtout plus reconnus par aucun PC en MTP puis au final clavier affiché en azerty et utilisation en qwerty.
Donc j'ai appelé RDC car il y avait que 3 jours que je l'avais reçu pour un échange pour produit défectueux.
Je pense que c'est la remise à zéro du compteur de flash qui planté le tel, expédier rien matin et il ont reçus ce matin donc au plus tard jeudi je récupère un tout neuf.
Ayant testé la précédente version de la JB, elle était pas mal du tout, maintenant il faut voir si tout les fix ont été inclus dans cette dernière version
Retour sur la Dragon v3.7, malheureusement et malgré un full wipe avant installation (sans réinstallation de data), je me retrouve avec une Rom qui semble excellente, mais après modification de quelques options tel que les mods de battery, etc, => écran noir, mods non fonctionnels ....
Bizarre ... personnellement lorsque j'ai testé ma 1ère JB, j'ai utilisé le fichier "super wipe" disponible sur le sujet de la ROM Revolution HD (XDA), avant cela faire une sauvegarde de la SD interne et je n'ai eu aucuns soucis, hormis les bugs signalés sur les différentes fuites de JB
Revolution HD Super Wipe Galaxy S3 ou alors lors de l'installation via Aroma (si cette option est proposée...)