PSX est un moyen rapide, construit à partir des sources AOSP (4.4_r1.2) de Rom avec un accent sur la vitesse et la performance. Notre objectif est de fournir des performances inégalées, la stabilité et un Rom léger avec une poignée de caractéristiques intéressantes. Nous ne sommes pas, ni ne le sera jamais mis l'accent sur l'ajout de toutes les fonctionnalités sur le marché. Nous serons toujours à la recherche de moyens pour le rendre plus rapide, plus stable, plus sûr et riche en fonctionnalités, mais jamais au détriment de la performance.
Ce fil sera un lieu de paix et de communauté. Nous n'allons pas tolérer chamailleries, le théâtre ou flamboyante d'autres membres, que ce soit chevronné ou nouveau. Non seulement la conversation OT sera autorisé, il est encouragé car je crois que si favorise un meilleur sens de la communauté et un environnement de partage des connaissances. Les membres seront traités avec respect ici, et toutes les questions seront répondues au meilleur de nos capacités de manière aussi rapide que possible.
Maintenant, asseyez-vous, amusez-vous, et oh oui ........ boucler!
Team Speed is
ctfrommn- Speed demon and mad scientist rustyjay and Martin_Ro- Dynamic duo of features and all things cool Banks- Scriptmaster, GAppster, and lean mean Rom machine
With very special guest dully79- Recognized Themer and artist for providing the professional look
Directions
Download Rom, GApps, and SuperSU Reboot into recovery Factory reset or wipe dalvik/cache/system Flash Rom, GApps, and SuperSU Hold on tight!
Thanks to/credits
All those who helped me along the way and especially, but not limited to, the following developers and groups...... Google for their wonderful OS that makes open source possible for all of us!
Team Slim Team Omni Team CM Vanir AOSP Team Codefire Team PA @rascarlo All our faithful testers And any more I forgot to mention....without a community of developers none of this is possible.
Images & Vidéos
Derniers Changements
XDA:DevDB Information [AOSP] [4.4][KRT16O] [v1.0] [11/18/2013] Pure Speed X , a ROM for the Google Nexus 5
Contributors
Martin_Ro, ctfrommn, BaNkS, rustyjay Based On: AOSP
Version Information Status: Stable Current Stable Version: 2.0 Stable Release Date: 2013-11-27
Created 2013-11-18 Last Updated 2013-11-27
Téléchargement
PSXV2 GAPPS PSX Add-Ons
source
[Comment uploader et partager un fichier?] - [Vous êtes développeur ou cuisto?]
Mise en fiche automatique via le script Génération mobiles
Dernière édition par kalachnic le Mer 27 Nov 2013 - 18:47, édité 3 fois
Base Features Built from AOSP source 4.4_r1.1 Dalvik and bionic optimizations APK’s zipaligned All bloat removed -03 and other build optimizations Moto X Dalvik
v2 11/27/2013 PSK (Pure Speed Kernel) Features Merged 4.4_r1.2 New binaries PSK- Pure Speed Kernel Turn off notifications in status bar Network traffic notification Complete navigation bar customization Immersive mode Quiet hours Quick pulldown User selectable clear all button Rotation options H+ icon New Mms Icon Breathing SMS Non-Intrusive dialer Fixed voice typing issue “Green line” fix for HH Removed keyboard advanced settings (were causing rebooting issues) More optimizations
v1 11/18/2013 Reboot Menu Customizable power menu Notification LED’s Battery charging LED’s (Mako only for now) Swipe to switch QS Long press back to kill Quick unlock Resolution specific bootanimations Custom nav height Fast glow on Nav buttons Invert QS long click and action Flippable tiles Battery icons (circle, %, dotted circle) with full color options Auto brightness (LUX-style) Status bar brightness slider Screenshot delete option in notification bar Clock and Date options Clicking time/date brings up clock/calendar 2 line date LTE icon Data activity arrows WiFi network name in notification bar Lockring battery % Lockscreen transparency Lockscreen instant timeout Maximize lockscreen widgets Advanced keyboard options Extended volume panel Volume rocker options (Wake, media skip, etc) Wake on unplug option Unplug sound/vibration Volume up/power button to start screen recording Start music on headset connection .25 and .75x animations CRT animations Clear all recents White instead of Holo blue on empty recents screen Vibration options in dialer Mms options (quick reply, etc) App Ops Removed Gingerbread scrolls Removed gradient Removed Holo blue Unknown sources and verify apps off by default All KitKat sounds CPU/Memory info in about phone KitKat dialer icon
Feature Requests Kernel Source
Dernière édition par kalachnic le Mer 27 Nov 2013 - 18:45, édité 2 fois
Je l'es tester très vite fait (car étant accros a la Cataclysm avec le mode immersive ^^) et aucun soucis très fluide, a voir avec le temps
Edit : Désolé si je ne prend plus le temps de tester et de faire des vidéos de ROM mais ayant peu de temps en se moment et le peu que j'ai je le consacre au port de Sense 5 sur Evo 3D, donc voilà ^^
Je dois dire qu'elle a des atouts aussi. Mon coeur balance avec la Purity. Enfin, on peut modifier les softkeys et ajouter des boutons. Elle est très fluide, pas de problème à ce niveau et très légère en application. J'ai juste remis l'application Email. J'en profite pour tester le kernel Trinity. A suivre.
Ton choix va être simplifié... PSX ferme ses portes sous peu ! Les demandes des utilisateurs ne correspondent pas aux attentes du développeur... Un forum privé hors XDA sera consacré à PSX.