Il semble bien qu'il vaille mieux être S-off pour l'instant pour que cela fonctionne bien
Description
Voici une Rm présentée par mlaws90 «Je suis fier de vous présenter Beanstalk Builds mis en place par moi-même. C'est une build basée sur CM11 et j'ai ajouté beaucoup de fonctionnalités . Ainsi, vous obtenez la vitesse, la stabilité et la capacité ultra de personnalisation. beaucoup des ajouts de code supplémentaires provenaient de ROM Slim et Derteufels . un grand merci à Derteufel et les gars de la ROM Slim pour leur travail et leur dévouement. Aussi un grand merci à toutes les personnes impliquées avec CM car c'est la pierre de construction de ce projet. Merci à skyliner33v pour la bootanimation et fonds d'écran à venir!"
Enjoy...
CM based
Theme Chooser
SaberMod Linaro Toolchain 4.9.0 -SaberMod Toolchain has an additional 40+ Linaro patches to the source for strict-aliasing compiler optimizations. -ROMs include Linaro string handling routines for memory optimizations.
Super advanced custom toggle
Navbar and dpi improvements
Audio Themes! (Please visit the omni audio themes page for instructions and sound packs!)
Custom notification header
Breathing icons (mms, missed call, voicemail)
Lockscreen Notifications!
Made HALO window moveable and scaleable
Multi window!
Halo
Dark BeanStalk - Dark Everywhere! (even omni incoming call pop-up)
Keyboard and input method options which include disable full screen keyboard and auto rotate
Kil app back button with customizable timeout values
High end graphic effects option
Menu(HTC) Unlock and Home Unlock
option to disable/enable vibrate on expand for notifications alerts
Low battery warning customizable options
Recents RAM bar fully customizable with color styles
Clock widget for LockClock including extra options to fully customize every feature of the lockclock
Build.prop MOD options to enable/disable tweaks as preferred
Less frequent Notification sounds options
CRT screen off/on options to specify how the animation shows
Enable/disable wake up on charge option
Superuser fully embedded into the build and accessed from settings menu
CM Performance options and features
About BeanStalk option with links to github source and facebook for beanstalk. Also links to my twitter and donate.
insane amount of edits/tweaks/fixes to make this build absolutely fly
option to use a fully themable MMS packages. You can access from mms - settings - theme settings
Numerous other options hidding throughout the build
Fixed settings app languages issues *New
Day and week on data cycle option *New
Installation
Pérequis: twrp 2.6.3.3 Twrp2.6.3.3-m7.img nécessaire et éventuellement le Firmaware 3.58.1700.5
1. Télécharger la Rom , les Gapps et les copier sur la mémoire interne du ONE 2. aller dans le Recovery. Faire un backup et le copier sur votre Pc/Clé Usb 3. Installer la Rom , les Gapps depuis le Recovery (ne pas oublier de Full Wiper )
Enjoy
Pensez à faire un Backup avant le changement de base
Images & Vidéos
Derniers Changements
SaberMod BeanStalk 4.4.240 20140209 * Fixed settings app languages issues * Day and week on data cycle option * Super advanced custom toggle * Navbar and dpi improvements * Audio Themes! (Please visit the omni audio themes page for instructions and sound packs!) * Custom notification header * Breathing icons (mms, missed call, voicemail) * Lockscreen Notifications! * Multi window! (Still a WIP, but much improved from 4.3 implementation. If you open an app in multi window mode, you need to either close out of the app or remove it from recents history or it will keep the multi window form. Also, Multi window option is disabled when HALO is active to avoid issues with HALO layout) * dont disable lockscreen widgets on low memory devices * Made HALO window moveable and scaleable * Add Dialer suggestions and reverse lookup * lights: Add music light support * Numerous improvements throughout the build * I know there are a ton of additions and features i forgot to mention ...
Téléchargement
SaberMod Linaro Toolchain 4.9.0 - Beanstalk 4.4.247 20140213 Sur Goo.im Lien direct PA 0-day Gapps 4.4 ou Moepda Tiny Gapps
Twrp2.6.3.3-m7.img
Add-on's/Trucs
...
Source
Sur Xda [Comment uploader et partager un fichier?] - [Vous êtes développeur ou cuisto?] Mise en fiche automatique via le script
Dernière édition par bzhmobile le Dim 9 Mar 2014 - 0:24, édité 1 fois
Bonsoir, "flashage" réussi avec succès. Une bonne rom, réactive. Niveau autonomie il faut quelques cycles pour se faire une idée mais une rom agréable et personnalisable. Je la garde quelques jours même si je préfère la PAC en 4.3. (étant ma préférée sur Galaxy Note II)
Bonjour bzhmobile, j'ai changé de rom avant ton post... Je ne pourrais pas te fournir de captures d'écran. Par contre c'est une bonne nouvelle la PAC en kitkat sur les rails ! Si je reflash la beanstalk je ferais des screens promis !