Based on XXUFNE1 fw Mixture of S5+Note3 (Blended in one) AirCommand Note3 Keyboard Scrapbook Action memo Story Album . . .and all N3 fuss S5 Toolbox with 9 apps modded S5 Ultra Power Saving Mode UPSM manager to add more apps(thanks to xperiacle) S5 Gallery S5 File manager S5 Incoming call notification S5 SVoice S5 calculator S5 Launcher S5 Internet S5 unlock effects -Popping colors -Stone skipping -Watercolour -Ripple -Light effect -Oil paint -Blind S5 settings
Quad view -Use upto 4 apps in multi-window rather than 2 apps(4 panes in MW)
Multi instance -Use same app at same time in multi-window(including in 4 pane MW) Themed Notification panel(backgroud+Icons) LG G2 ringtones and notification sounds Improved touch responsiveness Battery saving tweaks Tweaked for better image and audio quality Internet speed tweaks Camera tweaks(better quality) Disabled dalvik bytecode verification Removed unnecessary bloat Added Any App -Use any app to use different app in AirCommand's SFinder(thanks to eteam)
JellyKat mart(New and exclusive app for Note2) -An app with bunch of Wallpapers, Mods and Apps that will keep updating without need of installing app) thanks to xcesco for the app
JellyKat wallpaper as default backgroud for all apps 4 way Reboot Mod Enabled hovering in TW launcher Enabled sub symbols in Keyboard
Transparent dialer with beautiful white text
Signal, Data and wi-fi icons moved to left
Themed smoky keyboard with round edges keys(thanks to vnteam)
OG Battery Mod with many effects
Added screenshot and torch options in power menu
Call recorder mod. Tap on record button to record calls
Unlimited Apps in Multiwindow and Pen Window (No need to add apps in list separately and no need to reboot after adding app)
Elegantly themed framework and SystemUI JellyKat custom toggles button
JellyKat OTA Updates PullUP app(to use different app when you slide up, thanks to FakeJap) JK Side Launch (Use different app on sliding left of S5 launcher)
New Toggles in Notification panel- Flashlight Battery Screenshot Blocking mode Smart network Reading mode UPSM Toolbox Handsfree mode Car mode Smart network (Thanks to tamirda for the original idea)
Added themes option in settings Implemented apps in Settings- Battery mod --Theme battery icon Xposed installer --Install xposed fw App settings --Change dpi of apps Wanam xposed --Bulk of customization options Gravity box --Tweak your phone My Drives --view your partition details Added Sony Walkman New themes for S5 launcher
pas moi, elle fonctionne pas mal (n a pas de bug). Elle tient moins bien que la Dr Ketan mais elle est aussi fluide. Elle n a pas le bug de la résolution du clavier en revanche. Bref c'est environ la meme qualité…
oui cela est exact une MAJ en OTA est prevu pour la correction de certain bug comme scloud synchro...
Nous allons recevoir notre premier OTA (over la mise à jour de l'air) parfois tomorrow.It comprendra des correctifs pour l'espace du système qui beaucoup d'entre nous ont été confrontés après le flash cette ROM nous n'avions free.Along de simples quelques mb avec qui, cadre du système Xposed erreur Scloudsync pas la mise à jour, JK Side lanceur et S5 lecteur de musique fera partie de la mise à jour. J'annonce ce au nom de @ mannyvinny . Je suis juste un messenger.Thank vous pour votre patience et votre soutien pour cette ROM.Stay mis!
est ce que tu parle de mannyviny battery!!!! si c'est ça tu le trouveras dans le dossier priv-app sous le nom de battery!!! je suis en cour de test de cette rom pour voir ce qu'elle donne.
Il y a une multitude d'explications possibles en fonction du contexte mais tout d'abord assurez vous d'avoir fait le nettoyage nécessaire préalablement à l'installation (les fameux "wipe") et d'utiliser un recovery à jour. Ici, utilisez de préférence TWRP qui est le meilleur actuellement. En somme, recommencez l'ensemble de la procédure, ce n'est pas si long et il n'y a aucune raison pour que ça ne marche pas. Bonne chance !
re-bonjour, merci pour votre réponse j'ai réussi a installer la rom, j'ai mis a jour mon recovery. Par contre , pouvez vous me dire comment fonctionne le wifi car je n'arrive pas a l'activer???
..content pour vous : Aucun problème avec le wifi chez moi. Je confirme l'excellente qualité de la rom. Avez vous vu les mises à jour en OTA ? Cordialement.
bonjour tout le monde voila je suis cette rom depuis un moment et j'ai eu toujours ce pb qui a la longue devient lassant j'ai les applis installés qui parfois disparaissent quand vous appuyer sur "Applications" à partir de la page d'accueil. Auriez vous une solution svp? Merci d'avance. PS: aucune nouvelle rom à flasher tout en restant en base samsung? Ca me demange.