So I Took time out to Port AOKP (Build 27) For Galaxy Note Based On imilka's AOSP ICS v04 ! So The Bugs Will Be Same As It!
Credits to Team AOKP & imilka
Touchscreen & S-Pen Fix thanks to segunmichaelolu
Screen
Derniers Changements
V2 : Updated to AOKP Milestone 4 Build ! Fixed Facelock! Added CM9 Music! Added Google Play Music (So that Market Play Update Triggers) Changed default Lcd density to 200 Dpi Auto Efs backup at boot ! Chrome Browser added! Build.prop tweaks! Default Tablet Mode Ui!
Spoiler :
ROM Control- Tons Of Features To Customize! Android 4.0.3 -- IML74K Unsecure boot.img (stock AOSP kernel) Superuser & Busybox preinstalled Deodexed 180 Degree rotation Built in performance/init.d configuration (Thanks Kejar & company) CM Launcher/ Power Menu CM Brightness slider Custom color for anything in RC Clock Color/Location: Right, Center, Disable Battery Icon/ Color Picker: CircleMod, Bar, Text Only, Icon Only, Icon+Text or None Battery Bar in Status Bar or Nav Bar, Bar Thickness, Charging animation Nav Bar Transparency Nav Bar Button Reorder: Back-Home-Search-Menu Nav Bar Color Picker Nav Bar Button Glow Duration: Off, Fast, Slow Nav Bar: Long press to Search button Nav Bar Hide on Lockscreen Toggles in Pull Down Menu: Auto rotate, Bluetooth, GPS, Wi-Fi, Aiplane mode, Vibrate, Silent, Sync, Data, 4G, Tethering, Torch, Brightness LCD Density (Careful with this) Menu Button location: Right, Left, both, Remove Menu Button Visability: Always show, Always show Invisible Icons Lockscreen Style: Quad, Octo, Stock Lockscreen SMS customizable shortcut Lockscreen Horizontal Option Performance Menu: (Use With Caution) Max/ Min CPU, Scaling Governor Unlock Sceen with Legacy Menu Icon Volume Key to Wake Screen Volume Key to Skip Tracks Long-press back button to kill process Disable CRT off animation LED pulse settings (time on/off) ICS ringtones/notification sounds Customize carrier text to whatever. Power Menu options: Boot to recovery/ Boot loader, Reboot, Screenshot Facebook contact sync integration (must wipe to get this) Disable Boot animation Keyboard: Volume keys act as a cursor while typing
Si vous venez d'une ROM GB flashez d'abord ceci http://www.mirorii.com/fichier/3/501...EPACK-tar.html via MobilOdin et laissez redémarrer (il redémarrera sur le recovery) puis flashez la rom avec full wipes
hello j ai commence a tester depuis deux jours pas mal petit beug pas de logo de signal 3G ou 2G le logo reste muet probleme d affichage sur la saisi des code pin l ecran disparait ou est fractionner sur certain menus deroullant aussi on peut suprimer les 3 bouton mais j y suis pas arrive......une vraie quiche pas de montage usb il faut passer par droid exploreur stable pas de force close je la garde sous le coude.......
Originally Posted by lewisteo Hey, you should at least read thru the threads.
it's only 17 pages and I remember seeing someone posted screen shots as to how it is done a few pages back -
"how to get tablet mode on this rom *thanks fards*
boot your phone into 160/180/200/213 dpi whichever you choose to use.
go to Rom Controls Navigation Bar make sure "enable bar" is disabled. change color to whatever you want *optional* nav transparency 100% nav bar height and width "default"
Power Menu Options Show navigation bar toggle "enabled"
now hold power to bring up power menu options disable navigation bar, enable navigation bar *power icon under navigation bar controls* reboot
now hold power to get menu again and disable navigation bar
you should now have the tablet navigation bar up and running.
SCREENSHOT (http://yfrog.com/z/mti4zp)"
A good bro had already illustrated kindly to all.
source http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1531367&page=18 si une bonne ame pouvait traduire .............vraiment une quiche la aussi cela sert a avoir les options tablette
V2 en cour de DL mais que c'est long pour un poid si léger xD ! sinon j'espére que quelques bugs on disparut... style pour choisir les sonneries tout ca
je voulais vous demander si cette rom était assez stable pour pouvoir l'utiliser tous les jours. Venant d'un Desire HD sous Ice Cold Sandwich, il est vrai que ICS me manque beaucoup, du coup je suis à la recherche de la meilleur Rom sous ICS. Merci de votre réponse.
ca y esssssst vraiment de la balle les deux launcher plante c est vrai j ai ADW est ca tourne nova launcher tourne aussi une vrai tablette j ai des probleme avec le verrouillage il faut l enlever sous la version B27 puis le remetre sous la v2 instalation recovery------>abyss------>reboot recovery(rouge)------>flash----->LP1_KERNEL----------->reboot
je garde pour l instant Ah...y a pas de reseau....non toujours pas d icone 3G/2G j ai ma tablette en plus petit
ou tu decompresse ton fichier zip tu va dans AOKPNoteM4\system\app tu suprime les deux autre lancher Remove Apex Launcher Wierd! Both Launchers Seems tu met a la place nova launcher tu zip et tu installe je vais essayer sans suprimer les deux autre je vous tient au courrant ......bon ca marche mais j ai plus l afficage tablette j ai change le dpi en meme temps 200---->240 je remet en 200 et j ai l affichage tablette j ai vire Launcher2 pas trouve l autre "Wierd! Both Launchers Seems To Be Fc's! "
Dernière édition par rvtt94 le Ven 9 Mar 2012 - 11:14, édité 2 fois
J'ai ajouté l'application directement dans l'archive sans décompresser et ça fonctionne. Mais j'ai un problème de résolution qui a été changée dans la rom et nova ne prend pas toute la taille de l'écran.
edit : ça va mieux en augmentant le nombre de lignes et colonnes du bureau.
edit2 : on peut aussi changer la résolution des les paramètres.
Changelog: -inverted some gapps *gmail, play market, talk, google+, email* -fixed graphic glitch's *thanks fards for the help* -reworked build.prop *thanks again fards!* -Aosp v05 base -external sdcard fix *now shows under /mnt/sdcard/external_sd -more i cant think of right now.